2014. február 19., szerda

3. Fejezet - … és felénk jött.

Végre elindultunk. Pont az Ő ajtójuk előtt haladtunk el, amikor elestem, mivel valakinek pont most kell a földön kicsúsztatni egy tornazsákot. Szerencsére olyan nagyot nem tanyáztam, viszont a tornazsákot felvettem. Még szép, hogy az Övé volt. Pont kijött az osztályból. Már majdnem megszólalt, amikor neki vágtam a zsákot.
- Ezt elejtetted, vagyis inkább dobtad – kicsit meglepődött, mi tagadás én is.
- Bocs, kicsit elszabadult a játék – nevetett.
- Itt minden… - motyogtam.
- Tessék? – lépett közelebb, volt egy kis hangzavar, és még egy zsák kirepült.
- Hé! Inkább nézzétek át a fizikát! – szólt be. Mielőtt visszaléphetett volna, gyorsan tovább siettem. Hallottam pár gyors léptet magam mögött, csak imádkozni tudok, hogy ne Dávid legyen. Szerencse, most nekem kedvez a soros.
- Csak nem Dáviddal láttalak beszélni? – vigyorgott Kinga.
- Öhhm, de kirepült egy tornazsák az osztályukból és majdnem elestem – meséltem.
- Hűű, és Ő kapott el vagy mi?
- Neem, az Ő tornazsákja volt. Kijött érte, hogy visszavigye, de amíg ’beszélgettünk’ kirepült még egy.
- Ez aztán a ’mozgalmas’ osztály – nevetett. Sophiával csak egymásra néztünk.  Két pislogás és már meg is beszéltük az esetet.
Zsófival a könyvtárban tudtuk megbeszélni a ’nagy’ estet.
- De jó volt vele beszélni, nem? – nézett rám nagy szemekkel.
- Ja, bár… szerinted, vissza fog térni a témára?
- Nem tudom, szépen otthagytad. Mikor visszanéztem épp rád nézett, biztos megkérdezte volna, még egyszer mit motyogtál.
Igazából én se nagyon tudom, miért mondtam, csak úgy ki kívánkozott belőlem.
A könyvtárban gyorsan végeztünk, remélem nem lesz kint a folyosón.
A lépcső tetejéről lehetett látni, hogy kint van valaki.
- Mondj valamit!
- Mi? – nézett furán Zsó – Jaa – esett le – Szóval emlékszel arra a videó klipre? Tegnap küldetem át. Jaden énekel és annyira cuki.
- Persze, meghallgattam. Kb. az első 20 másodpercet, de az nagyon jó volt – értettem vele egyet, mire meglökött.
- Héé, legalább a kamu videóról ne mondj ilyet – súgta sértetten.
- És a másik a klipp? Az sokkal jobb volt, abban is Jaden énekel – próbáltam kicsit nagyobb átéléssel. Már csak pár lépés és ott vagyunk. Huh, mély levegő, ki fúj. Tuti nem fogja megkérdezni. Annyira nem izgatja a dolog.
- És ami holnap fog kijönni? Tuti együtt nézzük meg először – örvendezett én meg nagyokat bólogattam, magamban pedig nagyokat sikoltoztam… Remélem, holnap nem jön ki új száma.
Nagy nehezen, de bejutottunk az osztályba.
- Ugye az is csak vicc volt, hogy holnap jön ki az új klipp? – kérdeztem félve.
- Igen.
- Huh.
- Mivel csak holnaphoz egy hétre – ugar-ugrált a helyére.
- Vele meg mi történt? – nézte furcsán Máté.
- Holnaphoz egy hétre fog kijönni az új Jaden videóklip.
- Húú, hát az tényleg nagyon fontos – mondta komoly fejjel, majd elröhögte magát.
A nyelvtan tanár bejött, leült, felállt aztán jobbnak látta, ha leül. 2 perec múlva írni kellett és felállt. Élmény az óra eleje.
- Attila!
- Mm?
- Talán, tessék?! – nézett rá szigorúan.
- MmTessék?
- Elemezd a mondatot! Orsi tegnap vásárolt.
- Mit csinált? Vásárolt. Mi…
- Nem így! A tanult módon.
- Jaa. Mit állapítunk meg? Vásárolt. Ki vásárolt? Orsi. Mikor vásárolt? Tegnap?
- Ezt most kérdezed?
- Nem, ezt kijelentem – válaszolta szemtelenül.
- Remek. Következő.
Ilyen hangulatban telt a nyelvtan. A föci elment, kaptam pluszokból egy ötöst.
- Megyünk sétálni? – lépett mellém Zsófi.
- Én inkább az osztályban maradok – pakoltam el a föci cuccot.
- Tudod mi a kövi óra?
- Mi? – néztem az óra rendre – Ahh, ne már…
- Héé! Infó! Nehogy itt szörnyülködni kezdj! A matekot jobban viseled – lökött meg, hogy majd’ leestem a székről.
- Te is tudod, hogy nem az infóval van a gondom.
- Persze, tudom – majd komoly fejjel rám nézett – szerintem is szörnyen lassú az iskolai internet – ezen már nekem is, muszáj volt nevetni.
- Jöttök? – kérdezte Sophia és Virág is már ott állt az ajtóban.

- Igen, induljunk – fogtam meg a flaskámat és a kis csokimat majd kimentem a folyosóra. Természetesen ott volt és… és felénk jött.

2 megjegyzés: